mandag 21. mars 2011

I`ll meet spring in beige





Svush så var helgen over igjen. Jeg har bl.a fått koset meg her hjemme og vært på bursdagsfest til en venninne med følgende bytur. Veldig koselig å dra ut å "lufte seg" litt med gode venner en gang i blant. Altfor leeenge siden sist nå! Endelig fikk jeg også besøkt "Kos bar & lounge" her i Trondheim igjen, hvor kjære søss jobber. Og jammen stod ikke lillebroren min dørvakt denne lørdagskvelden også. Så det blei en herlig kveld med masse kjære og kjente :)

Jeg unnet meg en ny vårjakke fra Freequent her om dagen. Elsker den løse og ledige passformen samtidig som den kan snurpes sammen i midjen hvis man ønsker litt mere "fjong fasong" ;) Mange fine detaljer og herlig lett bumullskvalitet. Freequent har forøvrig mange fine vårjakker å velge i akkurat nå til fornuftige priser, men det varer nok ikke evig for de går fort ut.




Kjempe søt kurv fra Rema 1000 av alle plasser, til utrolige 12 kr.


At jeg liker beige og brune farver på klær og tilbehør er ingen hemmelighet, og det gjelder året rundt. Og vårjakka passer perfekt til det lysebrune skjerfet fra Vero Moda og yndlingsveska fra Accessorize. Ei gammel brun melkeflaske har også sneket seg inn i interiøret og fungerer veldig fint som blomstervase :p






Håper dere også har hatt en fin helg!! Samtidig var det veldig bra å se at så mange andre bloggere blei engasjert i "Bloggers day of silence" for Japan på fredag som var!!! Men dessverre så må det jo også alltid være noen som stiller seg kritisk og negativ til andres godhjertede engasjement, så jeg støtter meg til Fru Fly`s lørdagsinnlegg mot disse skeptikerene.



Fiiin mandag og ny uke til deg!!

Klem
Marie



9 kommentarer:

  1. I like your outfit, Marie!
    Spring is coming :-)

    Sunny regards from Germany,
    Sandra

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en fantastisk fin helg :)
    Flotte ting du hadde kjøpt deg...
    Vet du? Bloggen din er bare SÅ fin og inspirerende!
    Nydelige bilder og redigering.
    Kommer snart innom deg igjen...
    Klem

    SvarSlett
  3. Vakre ting du har skaffet deg! Her har det blitt fint lite shopping.... nada for å si det sånn. Håpe å få meg en shopping tur snart (slik er det å bo på landet...).

    Fiiiiine bilder, som alltid.

    Ha en fin dag, vennen!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så tøff jakke! Høres ut som en herlig helg. Fine bilder som alltid :o)
    Ønsker deg en super start på uka.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  5. The bag and the scarf-colour, gorgeous!! I Love these combinations as well.
    Best greetings, Marjolijn

    SvarSlett
  6. Kjempefin jakke og tilbehør!
    Ønsker deg en finfin uke!
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  7. Stilig jakke, skjerf og veske. Helt min smak uten at det er så overraskende. ;)

    Høres deilig ut med en bytur. Alt for lenge siden for min del nå. Har vært gressenke de siste helgene. Det positive er at jeg har noe å gå på nå som det nærmer seg vår og utepilssesong. ;) Nå er det min tur!
    Ha en herlig mandag Marie.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Åååå - jeg gleder meg sånn til våren :-D Når jeg ser ut akkurat nå, så ser det mer ut som om det er høststorm :-/ Beige og brunt er kjempefint sammen, og på sommeren er jeg veldig glad i blande hvitt sammen med de to fargene :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  9. Hei:) Sååå fine bilder:)
    Den jakken var kjempe fin!

    Ha ein fin kveld:)

    Beate

    SvarSlett